face
  • RSS

Film online The Mummy Returns 2001 subtitrat gratis



De la început, am urat acest film gratis cu o pasiune atunci când l-am văzut. Singurul motiv pentru care l-am închiriat, în primul rând, a fost pentru că a fost plăcut şi distractiv, dar acest lucru a fost de nesuportat. Brendan Fraiser şi fiul lui Rachel Weiz a fost încăpăţânat şi peste-curajos, care ar fi bine dacă el ar putea să taci cu comentariile lui lame la fiecare cinci secunde. Accentul său britanic (care provin de la Unde?) Nu a ajutat materie. Povestea în acest sequel este considerabil mai rău decât toate în primul rând, care nu a fost niciodată mare, dar cel puţin ar putea atrage atenţia. Este întotdeauna un semn rău într-un fel Atunci când oamenii sunt capabili să fie readus la viata de peste si peste, uciderea, prin urmare, excitare sau suspans, acţiune în mod constant. În final, nu am avut nici o rezistenţă şi mai multe în ultimul minut a mers direct peste capul meu (dar ceea ce îmi amintesc, nu a fost nici un bun Fie).

Vizionare placuta de filme subtitrate si asteptam comentariile dvs. pentru filmul The Mummy Returns gratis HD.

The Mummy Returns online



TRAILER - The Mummy Returns - filme HD

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Categorie Filme Online

Top Filme Online

Director Web Profesional Gratuit
free counters